Мова:
Укр
Укр
Рус
Місто:
Пн-Пт   9–18     Сб   10–18     Нд   10–18 (Call-Center)
0
0

Кошик: порожньо 0 товарів 0

067 489 49 42
Безкоштовно по Україні

Навіщо потрібен відділ сервісу? Необхідність пост продажного обслуговування

Навіщо потрібен відділ сервісу? Необхідність пост продажного обслуговування

Як відомо, не кожен інтернет магазин має сервісний центр. То може це просто непотрібна розкіш? Давайте розберемося.

Подвійна гарантія на товар

Завдяки наявності сервісного центру при покупці товару Ви отримуєте одночасно гарантію від виробника та гарантію від нашого інтернет-магазину. Вашу заявку на гарантійний ремонт буде розглянуто в найкоротші терміни, оскільки ми націлені на тривалу співпрацю та поважаємо своїх клієнтів.

Нагадування про заміну картриджів

У фільтрах зворотного осмосу від 5 до 9 картриджів і майже кожен із них необхідно замінювати в різний час, наприклад, мембрану раз на 3-4 роки, картридж механічного очищення раз на 2-3 місяці, мінералізатор - раз на рік.

Погодьтеся, непросто пам'ятати всі дати обслуговування, тому нагадування про заміну картриджів - зручна та корисна функція. Коли підходить час заміни будь-якого з картриджів, працівник сервісного центру звіряється з календарем обслуговування та повідомляє Вам про необхідність заміни потрібного елемента системи.

Безкоштовна перша заміна картриджів

При купівлі системи зворотного осмосу або ультрафільтраційного очищувача наш сервісний центр надає безкоштовну першу заміну картриджів. Це дуже зручна функція, тому що в принципі, заміна картриджів може здійснюватися покупцем самостійно, оскільки процедура не така трудомістка, якою здається.

При першій заміні картриджа покупець має можливість поспостерігати процедуру обслуговування фільтра, поставити питання, що виникають, і згодом замінювати картриджі самостійно.

Консультації

Сервісний центр надає консультації та допомагає вирішувати проблеми, що виникають у процесі експлуатації фільтрів. При необхідності, сервісний центр надсилає фахівця на місце встановлення фільтра для з'ясування та усунення несправності. Сервісний центр створений для підтримки та супроводу клієнта після здійснення покупки.

Тому, як Ви розумієте, можна обійтися і без сервісного центру, але він безумовно додає комфорту та впевненості в підтримці з боку інтернет-магазину, в якому було здійснено покупку.

Ваша оцінка:
1 2 3 4 5
0
Оцініть, будь ласка