Інтернет-магазин зацікавив низькими цінами?
Не поспішайте купувати фільтр у такому магазині, для початку перевірте, чи є у магазину:
- зареєстрована ТМ та свідоцтво підприємця;
- офіс та склад;
- сервісний центр;
- свій штат фахівців монтажу та кур'єрів;
- сертифікати постачальників;
- галерея робіт;
- постійні та корпоративні клієнти.
Фільтр виявився підробкою?
При виборі фільтра, перевіряйте, чи має інтернет-магазин сертифікати постачальником і чи є офіційним дилером.
Чи не можете зв'язатися з інтернет-магазином після покупки?
Інтернет-магазин може виявитися фіктивним, тому перевіряйте, чи магазин має міські номери телефонів, офіс, склад, чи має зареєстровану торгову марку та свідоцтво підприємця.
При монтажі фільтра завдано шкоди ремонту?
Звертайтеся до компаній, які виписують гарантію на монтажні роботи та мають власний штат монтажників.
Виникли проблеми з фільтром, але в магазині не було фахівців?
Перевіряйте, щоб магазин був вузькопрофільним, тільки в цьому випадку будуть фахівці, здатні вирішувати специфічні проблеми, що виникають - протікання фільтра, різке погіршення якості очищення води і т.д.
Бажаєте обміняти фільтр, але магазин затягує процедуру обміну?
Перевіряйте, щоб магазин мав власний склад, інакше працівники обдзвонюватимуть склади постачальників і надсилатимуть запити на замовлення необхідного фільтра, що потребує часу.
Чи не пам'ятаєте терміни заміни картриджів своєї системи?
Перевіряйте, щоб магазин мав свій сервісний центр, працівники якого нагадуватимуть про терміни заміни картриджів.
Фільтр зламався, а компанія відмовляється його лагодити?
Перевірте наявність гарантії на фільтр. Хороші інтернет-магазини надають подвійну гарантію: від магазину та постачальника.
Фільтр потребує заміни картриджів, а магазин їх не надає?
Перевіряйте, щоб магазин займався не лише продажем фільтраційних систем, а й витратних матеріалів та комплектуючих до них.