Новий офіс та склад збільшеної площі дають велику кількість переваг. Наприклад, ми маємо можливість найняти більше співробітників та створити їм умови для більш продуктивної роботи, а також збільшити відділ сервісної підтримки.
Відділ сервісної підтримки
Наша база постійних корпоративних та приватних клієнтів постійно зростає. Щоб встигати швидко та якісно обслуговувати клієнтів, ми збільшили кількість працівників сервісного центру. Новий офіс дозволив найняти більше персоналу та створити всі необхідні умови для продуктивної та якісної роботи.
Сервісний центр відповідає за:
- надання консультацій щодо вибору та експлуатації фільтрів;
- гарантійні випадки;
- нагадування про заміну картриджів;
- курирують працівників монтажу та доставки.
Більше висококваліфікованих спеціалістів
Завдяки тому, що наші менеджери добре обізнані з водоочищення і розбираються в технологіях фільтрації, Вам буде дуже просто вибрати модель фільтра з необхідними параметрами.
Великі інтернет-магазини, які продають все, починаючи від дитячих іграшок, закінчуючи побутовою технікою, не можуть собі дозволити обзавестися консультантами в кожній окремій області, тому вибираючи товар у такому магазині Вам доводиться самостійно шукати додаткову інформацію про товар на форумах, переглядати численні відео-огляди та шукати відгуки попередніх покупців.
В інтернет-магазині filter.ua Вам достатньо озвучити свої побажання, і Вам запропонують кілька моделей, які максимально їм відповідають.
Великий склад
Чим більший склад, тим більше товару дозволяє розмістити. Якщо товар зберігається безпосередньо на нашому складі - його доставка займає мінімум часу. Крім того, ми маємо власний відділ кур'єрів, тому, як тільки Ви замовили товар - кур'єр вже готовий зайнятися його доставкою. Ці два фактори дозволяють нам пообіцяти, що доставка буде здійснена в найкоротший термін.