Мова:
Укр
Укр
Рус
Місто:
Пн-Пт   9–18     Сб   10–18     Нд   10–18 (Call-Center)
0
0

Кошик: порожньо 0 товарів 0

067 489 49 42
Безкоштовно по Україні

Як крижана вода допомогла зібрати мільйони доларів?

Як крижана вода допомогла зібрати мільйони доларів?

Популярний у соціальних мережах флешмоб Ice Bucket Challenge розпочався ще у липні 2014 року і все збільшує свою активність у серпні. Головна мета акції – привернути увагу до існування такої невиліковної хвороби, як бічний аміотрофічний склероз. Це захворювання також відоме під такими назвами: хвороба Лу Геріга, хвороба Шарко, мотонейтронне захворювання та захворювання моторних нейтронів. Ця хвороба невиліковна, вона повільно прогресує протягом усього життя людини, її суть полягає у захворюванні центральної нервової системи при якому уражені верхні та нижні рухові нейтрони, що призводить до атрофії м'язів та паралічів. Ранні симптоми хвороби збігаються з симптомами багатьох інших захворювань, тому практично неможливо визначити, що людина хвора на аміотрофічний бічний склероз, поки не починається м'язова атрофія.

Флешмоб Ice Bucket Challenge був створений для того, щоб більше людей дізналося про існування такого захворювання, оскільки щорічно за статистикою серед 100 000 людей двоє помирають від аміотрофічного бічного склерозу. Щоб більша кількість людей взяла участь в акції, необхідно було ввести елемент розваги - цим елементом стало обливання холодною водою.

Правила флешмобу такі: той, хто облився крижаною водою та виклав відео в інтернет, має перевести на рахунок фонду дослідження захворювання $10 та назвати імена трьох наступних учасників акції. Ці учасники повинні виконати ті самі дії протягом 24 годин. Якщо ж хтось відмовляється обливатися – він має переказати на рахунок фонду $100. На даний момент в акції вже взяли участь такі знаменитості, як Він Дізель, Брітні Спірс, Білл Гейтс, Чарлі Шин, Ештон Кутчер, Джон Траволта, Адріано Челентано, Дженніфер Лопес, Гвінет Пелтроу та багато інших. З кожним днем учасників Ice Bucket Challenge стає дедалі більше і поступово поширюється на країни СНД. Можливо, вже завтра виклик кинуть саме Вам.

Благодійна акція від filter.ua та Ecosoft

Procter&Gamble: рішення для очищення води в країнах, що розвиваються.

Україна сказала «Ні» фосфатам

Ваша оцінка:
1 2 3 4 5
0
Оцініть, будь ласка
show feedback modal